آرشیو مطالب

نظرات کاربران

کت و شلوار تابستانه زنانه تاریخچه کت و شلوار؛ قصه پر فراز و شیب این لباس همیشه محبوب

اسباب بازی های ابرقهرمانان / مشکی و و شلوار آهنی قرمز

و شلوار تابستانه زنانه تاریخچه و شلوار؛ قصه پر فراز و شیب این لباس همیشه محبوب

هرچه دهه ۷۰ میلادی بدترین کت و شلوار‌وشلوارها را ارائه کرد، دهه ۱۹۸۰، به‌علت ‌وشلوار بسیار بهتر بود. محبوبیت ‌وشلوارهای این دهه را باید مدیون ریچارد گر در فیلم ژیگولوی آمریکایی و ، طراح بنام پوشاک و صاحب برند جورجیو آرمانی، دانست. آرمانی اساسا ‌وشلوارهای نرم‌تری را به بازارگاه ارائه کرد؛ ولی همچنان شانه‌های بزرگ و محکم و آن جسورانه بود. ‌وشلوارها هنوز رنگ‌هایی روشن داشتند؛ ولی بیشتر از رنگ‌های ملایم پاستلی و نقره‌فام نورانی استفاده می‌شد.

یکی دیگر از نمونه‌های عالی ‌وشلوار در این دهه، ‌وشلواری بود که مایکل داگلاس در فیلم وال استریت می‌پوشید. لباس‌های آن فیلم را آلن فلوسِر، طراح معروف، طراحی کرده بود.

به‌طور خلاصه، در دهه ۱۹۸۰، لباس‌های چهار دگمه و شلوارهای بلند و راه‌راه مکرراً مد شدند. ‌وشلوارهای کژوال با یقه‌های پیراهن باز و آستین‌ها بالازده هم از مدهای این فصل بود و ظاهری زیبا به مردان می‌داد؛ حداقل خودشان آن را باحال می‌دانستند!

و شلوار دخترانه اسپرت | آداب خریداری یک و سروال فانتزی (معرفی انواع و شلوار) -- سال 1400

یعنی به صورتی که هر چه تنبان کوتاه تر باشد؛ باید شلوار نیز شیشه تر باشد و بلعکس که هر چه شلوار گشاد تر باشد.

اگر و شلوارمان این سازگاری لازم را داشته باشد؛ قاعده شماره چهار یعنی جلوه لطیف در نگاه اول را دارد.

معمولا ها با شلوار های کلاسیک را به صورتی اندازه می گیرند؛ که قد شلوار تا وسط پاشنه دمپایی می آید.

و اگر آشنا دارید تنبان تان تا روی قوزک پایتان باشد حتما بایستی مدل تنگ تر را انتخاب کنید.

همیشه وقتی عنوان ست اجرا کردن به پیش می آید ذهن ما به سمت ست کردن رنگ پیراهن طرح پیراهن با می رود.

ولی به جنس و گونه دوخت پیراهن توجه خاصی نداریم.

برای ست کردن دقیق و اصولی یک و شلوار با پیراهن فرودین بایستی به جنس آن پیراهن و هماهنگ شدن با جنس نیز توجه زیادی داشته باشیم.

و شلوار گراد اصفهان | مناسب ترین معرفی اطوار مدل و شلوار غیرتمندانه و روش های ست کردن آن -

: های سه دکمه هم همانند های انگلیسی یا دو دکمه از سری استایل های کلاسیک است. های سه دکمه را آمریکایی می‌نامند و الگویی شبیه به های انگلیسی و به آن راحتی و فراخنا نیستند اما نسبت به های امروزین هم فرمی راحت دارند. های سه دکمه را مقرر است که تنها دو دکمه آن را می‌بندند، دو دوکمه از تحت یا دو دکمه از بالا، استفاده همزمان از هر سه دکمه استایل شما را از جذابیت می‌اندازد.

چند عدد پارچه و زیرجامه داریم؟

: استفاده از هایی با قماش ای از جنس پشم می‌تواند انتخاب احسان برای روزهای سرد زمستان باشد. البته این نه را هم در نظر داشته باشید که اگر میزان پشم به کار رفته در پارچه زیادتر باشد ثمن نهایی و شلوار شما را دستخوش تغییراتی می کند و ممکن است گران‌تر از کسب در آید اما ارزشش را دارد چون که هر قدر پشم در پارچه شلوار شما بیشتر باشد، استایل شما را رسمی تر جلوه می‌دهد و می‌توانید در مجالس رسمی و لاکچری از آن استعمال کنید. نه مهم دیگر این است که پارچه های پشمی زودتر از سایر پارچه آلودگی را به خود کشش می بطی‌ء در نتیجه به‌قصد استفاده به چهره روزانه گزینه مناسبی نیست.

و شلوار هگمتانه بابل

نو هگمتانه بابل نو به شکل استانداردی به فروش می رسد و می تواند با شلوار و های مختلف سازگار باشد. این هگمتانه به شکل ساده و شیک است و می تواند به شکل کلاسیک و بدون زمان باشد. همچنین، می تواند با تمامی انواع و شلوار سازگار باشد.