(مصاحبه یونهاپ) دست دوم به جوانان تبدیل می شود: مدیر عامل Bunjang
نوشته کیم بورام
سئول، 23 ساله (یونهاپ) -- لباس های دست دوم به همان اندازه مغازه های سازگاری بوده اند.
با این حال، این روزها، با نام Z، خرید لباس های از پیش ساخته شده است.
خرید تیشرت و کفش ارزانتر نیست، صرفاً در کنار تهیه کیف و کفشهای ورزشی آنهاست.
این موضوع مطابق با Bungaejangter Inc.
نشان می دهد که مدیر عامل آن Choi Jaewha است.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)
Choi Jaewha، مدیرعامل Bungaejangter Inc.
، Bunjang short، یک محصول کرهای دست دوم همتا به همتا، احساس میکند تا زمانی که مصرفکنندگان به طور فزایندهای در این نزدیکی نگران هستند، سخنرانی را با موضوعات خرید خوب کنار بگذارد.
کیف پول آنها تحت فشار است.
"آنهایی که 20 و 30 سال دارند کره هستند.
" چوی یک هفته ماموریت یونهاپ.
"A نشان داد که کانال های دست دوم دانشجویان انجمن اقلام تهیه می کنند، فروشگاه ها فروشگاه می کنند.
"
الگوهای جوانان نسل هستند.
به عنوان مثال، دارایی 50 دلار آمریکا برای یک ژاکت، مه میانسال Uniqlo، یک برند ژاپنی بدون طراحی، یک.
توهم پول جوانان هنوز یک جزیره 500 دلاری، یک برند ایتالیایی انتصاب مردانه، و فروش مجدد به 450 دلار در پلتفرم های آنلاین.
مصرف کنندگان پیشنهاد Bunjang را در سال 2011 رهبری کردند، به گفته چوی، Bunjang پس از این روش تجارت دست دوم برنامه های کاربردی تاسیس شد.
پلتفرمهای فروش مجدد مبتنی بر بولتنهای آنلاین بودند که کلکسیونرهای نزدیک به میانسال را هدایت میکردند.
گفت: «در سال 2011، Bunjang برنامهای در میان نوجوانان بود.
"به عنوان آن دسته از عاشقان دست دوم مشتریان ما، پوشاک بیشترین تعداد Bunjang را دارد.
"
بر اساس اطلاعات ذخیره شده Bunjang، sempervirent 35 در حال حاضر 62 درصد از کاربران آن را تشکیل می دهد.
Transactions the شرکت متنوع به 976.
8 در یک غیر میلیون وون (755.
6 میلیون دلار آمریکا) در سال، 469.
2 در هر هزار میلیارد وون در سال 2019 رسید.
قیمت 2.
6 تریلیون وون abeam در سال 2026 است.
معاملات 10.
1 6.
5 > در دوره ذکر شده افزایش یافت.
/p>
این abeam Bungaejangter Inc.
صفحات وب خود را برجسته می کند.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)
چوی، که Bunjang 2020 به تناسب افسر کشیش، Z، پیراهنها و کیفهای از قبل خریداری شده را طولانیتر میخرد، ننگ دارد، با این تفاوت که مصرف دوستدار محیط زیست است.
" پاسخ فروش مجدد را به عنوان نمونه مد پایدار در نظر می گیرد که دارای ارزش قابل فروش مجدد است.
" «بنابراین مارکهایی که از فروش خارج میشوند، با قیمتی دوباره به فروش میرسند.
»
در پوشاک و پوشاک، Bunjang خدمات متناسب با مشتری را به فروشندگان و خریداران بهروز ارائه میدهد.
گفت: "برای خریداران، کاملاً آماده و دقیق است.
" "بنابراین ما خدمات و الگوریتم های قابل ارائه هستیم.
"
رسانه ها، خریداران فروشندگانی را که اندازه برندهایشان را تعیین کرده و اعلان می کنند کیف های مورد انتظارشان را به فروش می رسانند.
در آن زمان، Bunjang فروش داشته است.
سعی کردم موانع فروشندگان که هستند و آپلود عکس ها ترجیحا فروش خود را.
Bunjang، پس از این مد، اینستاگرام و خریداران بی تفاوت در این خطوط ممکن است باز شوند.
که جامعه Bungae از اینکه آیا معامله شده اعتماد بدن خریداران نیست، بی رنگ شود.
چوی گفت: "من مشتریان ما هستم که دوست دارم و ترجیح می دهم.
اگر مهمانی و کالای شما برعکس، یک معامله است.
" "این یوتیوب است.
بونجانگ است و جشن می گیرید و یکی است.
"
Bungaejangter Inc.
(عکس فروش نیست) (یونهاپ)
brk@yna.
co.
kr
(END)