آرشیو مطالب

نظرات کاربران

فروش 8.4 درصد رویدادهای نوامبر، رکود

سئول، 29 دسامبر (یونهاپ) -- فروش کره 8.
4 درصد نسبت به ماه نوامبر در رویدادهای صعودی و مواد غذایی و در طول جام حذفی، پنجشنبه افزایش یافت.

فروش مزدوج 25 خرده فروشان آفلاین و آنلاین با توجه به فرضیه جزئی که با تجارت و انرژی گردآوری شده است، ماهانه 14.
8 تریلیون وون (11.
66 میلیارد دلار آمریکا) در مقایسه با 13.
6 تریلیون وون در سال گذشته بود.

نهمین افزایش مداوم سالانه، موجود زنده اطلاعات عمومی نشان داد که 7.
3 درصد در ماه مشابه سال قبل.

فروش فروشگاه‌های آفلاین کمی قبل از آن 8.
5 درصد 7.
18 تریلیون وون نوامبر است.
از اول نوامبر شروع کنید، که 2000 شرکت در آن معامله کردند.

فروشگاه‌های تاج و تخت از فروش 13.
8 درصدی بسته‌های رتروفلکس و فروشگاه‌های آنها بهره‌مند شدند.

فروش در فروشگاه‌های سطحی، تا آنجا که E-mart است.
و Lotte Mart با جهش 9.
2 درصدی نسبت به سال گذشته و سوپرمارکت ها و سایرین به گفته این وزارتخانه، فروش آنها 7.
1 درصد در سال در میان و در حین سنگ قبر فیفا در 20 نوامبر 18 دسامبر در قطر.

فروش خود را 3.
7 درصد در رویدادها ذخیره می‌کند، و لباس‌هایشان را در میان هوای گرم‌تر کاهش می‌دهد.

p>

به طور کلی، مواد غذایی و فروش در فروشگاه‌های آفلاین پیشتاز شدند.

فروش پلت‌فرم‌های آنلاین خیلی زود 8.
3 درصد در سال 7.
6 تریلیون برنده شد و رویدادهای تبلیغاتی و غیرتماسی ادامه یافت.

در میان دسته‌ها و خدمات از فروش 30.
7 درصدی فعالیت‌های خارج از منزل در میان آب و هوا برخوردار بودند.
اقلام 17.
6 درصد و رنگ داروخانه ها 16.
1 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

طبق این وزارتخانه، پلتفرم های آنلاین 51.
4 درصد فروش نوامبر را به خود اختصاص دادند، 51.
5 درصد قبل از آن.

graceoh@yna.
co.
kr
(END)