مصاحبه: Zoe Price-Smith، نمونه و در Boux parkway
Zoe Price-Smith از فوریه 2019 در Boux Avenue نامگذاری شده است.
این نقش، 20 سال تجربه، سازمان و مشتریان را اعمال می کند.
لباس زیر زنانه خیابانی در سال 2011 تاسیس شد و دارای یونیفرم تئو پافیتیس است.
طی چهار سال، Price-Smith با موفقیت شرکت را در داخل شرکت آورده و مصرف کنندگان برند را متمرکز کرده است که باعث افزایش درآمد شده است.
در سال 2022، شرکت عاملی که فروش آن 9.
1 درصد قبل از همه گیری بود.
TheIndustry.
fashion از Zoe Price-Smith برای پیمایش لباس زیر زنانه و خریداران نامطلوب صحبت می کند، به عنوان نمونه در امتداد این خطوط فرمول Boux Avenue.
تیم خروج Boux شما چه بود؟
بهانه من برای فعالیت سیاسی پاساژ بوکس همدستی با داخلی بود.
لیبل من طرح های منحصر به فرد، آرزومند و مبتنی بر روند بود.
چهار سال، تیمها و تیمهایی که به شکلگیری Boux Ford کمک کردند - که یک مهمانی ما را در خیابان Boux میبیند.
من قبل از ظهر که ما سالانه 2000 ست لباس زیر زنانه پاشنه بلند هستیم، ما یک تیم جسور هستیم.
به غیر از پرشور مشغول باشید!
آیا نوسانی را دیده اید که نام تجاری مصرف کنندگان چیست؟
بله و جواب است!
وقتی نه، به اندازه ای است که شخصیت ما در حال خرید طرح های رنگی ما است، که ما یک فصل رنگی هستیم.
در واقع، رنگ مورد تقاضای ما، سوتین Mollie است که هر 10 کامیون به فروش می رسد و 1.
8 هزار - 5 نقد دارد، مشتریان از تناسب، روکش و سوتین تعریف می کنند.
من می خواهم بله، تا زمانی که ما می بینیم که سبک ما است.
ما یک کودک کش هستیم، ما همیشه طرح هایی با ارزش و الهام گرفته از کت واک هستیم.
ما Saffie را آوردیم که 7 هفته فروخته شد.
ما از آن زمان مجموعه ها را معرفی کردیم و همیشه مثبت است.
ما مشتریان خود را مدیریت کردیم، اما پس از آن، وابستگی Boux خود را غیرقابل محاسبه بودیم که برای آوردن مشتری به مدت چهار سال مناسب بود.
این ما هستیم که طرحهای مجلل خلق میکنیم، بیتفاوت با در نظر گرفتن استراتژیهای خود، مشاهده آرایش اینفلوئنسر بازاریابی، روابط عمومی و بازاریابی را به هم پیوند میدهیم.
فراگیر بودن سال ها بوده است، چگونه Boux خیابان بن بست این آرمان ها را فرماندهی می کند؟
فراگیر بودن مهم است.
ما برندهایی هستیم که لباسهای زیر زنانه را یک فنجان ست میکنیم، اگر نیم تنه بزرگتری داشته باشیم، نگهدارنده تیشرت طب سوزنی نیستیم.
ما و به همین ترتیب، تصاویر بودجه کمپین خود را با استفاده از مدلهایی با اندازههای متفاوت، که در گسترهای آرزومند و مرتبط هستند، افزایش میدهیم.
در Boux ما آن را با قدرت و اعتماد به نفس جایگزین لباس زیر میکنیم.
این و تمام تصاویر تجارت الکترونیک ما است.
- همه و برخی سوتینهای ما که از همه هستند یک سنگ قبر کار میکنند، ما یک مشکل سنگ قبر B-D و یک غار DD در قفل زیربخش بهتر تجسم میکنیم.
با این حال، ما این یک تقسیم بندی است که به عنوان یک نمونه در پشت سر آن معطل می شویم و به آینده ادامه می دهیم.
خواه این گزینه های رنگ، اندازه، مواد و مدل های محصولات ما باشد.
چه چیزی راهرو Boux را در مارک های لباس زیر زنانه جلسه اجرایی بازار تعیین می کند؟
سه عامل وجود دارد که ما برندهای لباس زیر زنانه را انتخاب می کنیم.
طراحی و تناسب.
ما مجموعههایمان پیشرفت کردهایم، همیشه اتفاق میافتد که ترندها هستند و ما با نگاه کردن به کتواکها از آن عبور میکنیم.
این به ما کمک می کند پالت های رنگی مجموعه ها، در کنار و طرح ها را انتخاب کنیم.
زمانی که ما تولیدکنندگان میآییم، محصول خود را به توالت میآوریم، به بعد چکهای کنترل آبشاری.
ما بیشتر به لباس زیر ایمان می آوریم نه به لباس زیر شما.
با در نظر گرفتن 81 درصد از زنان بریتانیایی که بدون شک سایز لباس پایه را می پوشند، در هر مرحله ما به تناسب اکشن های متحد خود یادآوری می کنیم.
یک عصا هر 6 ماه بی تفاوت به اندازه کارتن ملایم.
خوشبختانه ما دهانه رحم متناسب با فروشگاه هایمان است، پیش از این جهت وب سایت ما چگونه می توانیم در خانه.
شما مجموعه دو هفته ای ولنتاین را راه اندازی کردید، الهام بخش شما چه بود؟
باغ ولنتاین برای طراحی های دو نفره و مد روز است.
ما قرمزهای تندیس و صورتی فلوسی رنگ امسال هستیم.
این ما طرحها را با استفاده از این رنگها باسکهای ما که در طول سالهای بریجرتون رشد میکنند، به روز کردیم.
وقتی به کت واکهایی نگاه میکردیم که رنگهای بنفش، یاسی و نئون را از بین میبردیم، میدانستیم که این رنگها را در مجموعه تزئین کردهایم.
- نئون با 2023 روبرو شد!
ما مجموعه ولنتاین خود را داشتیم، سینه بند لوتی در حال حاضر هر 12 دقیقه.
ما اطمینان داریم که با لباس زیر زنانه موافقت نکنید، در حالی که یک رابطه، صرفه جویی در ایمان شماست.
این چهار مجموعه ما پرسونا است:
Alette (Longline Basque) - عاشق عشق است!
Rubie (Longline Basque) - دختران را جشن می گیرد، Galentine's!
Lexey - شریک مکمل.
لوتی - ولنتاین نیست.
آیا بهترین خلق وجود دارد (.
.
.
)