آرشیو مطالب

نظرات کاربران

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس | ویژگی های دستگاه لیزر دایود در حذف موهای زائد تنه -- فوق العاده

طریقه تعویض آب دستگاه لیزر

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس | ویژگی های دستگاه لیزر دایود در حذف موهای زائد تنه -- فوق العاده

هزینه درمان و به عواملی چون وسعت ناحیه تحت درمان، ضخامت موها، واکنش تن به درمان، تعداد و تکنیک مورد استعمال بستگی دارد. پس از فردی به فرد دیگر هزینه درمان متفاوت خواهد بود.

یکی از سوالاتی که در بررسی ویژگی ها و مزایای دستگاه لیزر دایود پرسیده می شود، فرق دستگاه لیزر دایود با دستگاه لیزر الکساندرایت است.توجه داشته باشید افتراق و فرق اول این دو دستگاه لیزر موهای بدن در طول موج کاری دو دستگاه است.دستگاه دایود در طول تلاطم آب ۸۰۸ تا ۸۱۰ نانومتر فعالیت می کند لیک دستگاه لیزر الکس در طول موج ۷۵۵ نانومتر کار می کند.

فرق دیگر دستگاه لیزر دایود با دستگاه الکساندرایت در توان خروجی دو دستگاه است.توان خروجی دستگاه الکس خصوصا لیزر الکس کندلا در مقابل لیزرهای دایود به مراتل بالاتر و قدرت ریزش بیشتری را داراست.

تفاوت دیگری که در بین دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت وجود دارد، در رابطه و عدم تماس هندپیس لیزر با پوست زیباجو می باشد.در دستگاه های لیزر الکس شات دستگاه از فاصله ۱۰ الی ۲۰ سانتی ناحیه مورد نظر با توان بالایی به فولیکول مو وارد می شود اما لیزر دایود در بیشتر مدل های زنده در بازار ایران تماسی بوده و می بایست اپراتور دستگاه دقیقا هندپیس را بر رخسار ناحیه مورد نظر قرار دهد تا چکه موی بدن با اثربخشی فوقانی صورت پذیرد و این تفاوت یکی از فرق های ارزشمند لیزر دایود با لیزر الکس به حساب می اید.

ویژگی های دستگاه لیزر دایود در حذف موهای زائد تنه سوپرانو | زیباترین تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید) -

در نهایت اپراتور باید سیستم خنک‌کنندگی و فیلتر آب‌ و‌ هوا را انتخاب کرده تا در حین سوزاندن فولیکول مو و درخشیدن اشعه، تنها دردی را عاطفه نکند. هندپیس مثل اتو روی بخش مورد نظر گذاشته و برداشته می‌شود و هر پالس، ریشه‌های مو زائد را از بین می‎‌برد.اگر قصد دارید بصورت تخصصی آموزش دستگاه دایود را ببینید و از یک برگه روشن المللی یا فنی حرفه ای برخوردار شوید، کافست را در بگذرانید.

اشاره کردیم که دستگاه لیزر دایود با طول موج ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتری به عمق بیشتری از سطح پوست نفوذ کرده و بیشترین میزان ملانین را به خود جذب می‌کند. این خصوصیت منحصر‌به‌فرد به لیزر دایود اجازه می‌دهد که برای همه نقاط بدن و حتی صورت مناسب باشد.

برای کثرت از داوطلبین لیزر مو زائد، این سوال ایجاد می‌شود که دستگاه لیزر diode چه کاربرد و مزایایی برای آن‌ها دارد. بعضی از مزایای استفاده از دستگاه لیزر دیود عبارتند از:

دستگاه لیزر تیتانیوم دست دوم | ارزانترین خرید و ارزش دستگاه پلاژن سه هندپیس و دستگاه پلاژن تراپی صورت -

یکی از فواید و مشخصات دستگاه پلاژن اصل این است که بعنوان بنلاد بردار سطحی پوست کاربرد شده و چین و چروک های ظاهر شده بر عارض پوست را از هویدا می برد و پوستی سخت و عاری از هرگونه لک را برای افراد به جا می گذارد.این دستگاه با استفاده از سوزن های بسیار کوچکی که بر روی آن آراستن شده، امواج رادیویی بسیار بی خطری را از طریق سیستم داینامیکی به عضلات صورت ارسال می کند.

مزایای متعدد پلاژن جوانساز منجر به تقاضای فراوان برای مردم و جذب چند برابری خریدار برای کلینک و کلینیک های پوست و مو شده است. دستگاه پلاژن سه هندپیس در حقیقت تا چه‌وقت کاره بوده و روند تغییرات و بهبود احاله کننده را سرعت می بخشد. این امر از دیگر مزایای پلاژن صورت بوده و در کرانه هزینه مناسب، هم دوران چند تغییر در جهت بهبود زیباجو، ایجاد خواهد کرد.