آرشیو مطالب

نظرات کاربران

خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن

برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن به مطلب مفید توجه کنید. لیزر موهای زائد از جمله راهکارهای محبوب به‌قصد از بین بردن موهای زائد بدن است. موهای زائد به موهایی گفته می‌شوند که در برخی از نقاط تن رویش می‌کنند و این رویش دائمی است. نشو موهای زائد در برخی از نواحی میسور است باعث تیرگی شود و حالتی ناپسند داشته باشد. موهای زائد زیادتر در روی صورت مانند عقب لب، چانه و گونه، تحت بغل، کشور ناف و شکم و پایین آن و همچنین در نواحی حواشی شال و باسن، همچنین دست‌ها و پاها رشد غیر معمول دارند و همیشه برخی از افراد از حضور آن‌ها رنج می‌برند و خواهان رفع همیشگی آن‌ها هستند تا از شر آن‌ها ول شوند. ریشه‌ی موها حاوی ملانین است، این ماده نوعی رنگ‌دانه است که مورث رنگ موها می‌شود و با رویش مو و فعال شدن این رنگ دانه موهای هر فرد به رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای تیره، مشکی، قهوه‌ای روشن و یا هم بلوند در می‌آید.

دوره آموزش کار با برطرف کردن موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت؛مزایا و هزینه

تغییر دستگاه لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱

فاصله بین جلسات لیزر باید به میزان مشخص باشد تا  تاثیر قابل دقت داشته باشد. هم چنین این فواصل بستگی به نوع پوست شخص، دستگاه لیزر، ضخامت مو و … متفاوت می باشد.

دستگاه جنتل مکس پرو مجهز به لیزر اندیگ میباشد که با طول موج ۱۰۶۴مناسب برای پوست ها و نواحی تیره طراحی شده است. استفاده از لیزر الکساندرایت به منظور پوست تیره منجر به عدم جوابدهی خواهد شد، البته اگر با درجات بالا استعمال شود که قطعا منجر به سوختگی می شود، اما لیزر اندی یگ برای این نواحی طراحی شده و بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت. همچنین افرادی که در نواحی صورت (به خصوص چانه) موی زائد دارند باید از لحاظ هورمونی هم بررسی شوند و گاهی تلنگ به انجام سونوگرافی می باشد، پس از ادا آزمایشات به نتیجه خواهیم رسید که لیزر ابتدا انجام شود یا درمان دارویی.

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد | بهترین لیزر سرد چیست و چه کاربردی در زیبایی دارد؟ -

مهم‌ترین ترس پزشکان در درمان موهای زائد با لیزر، جلوگیری از عوارض جانبی نظیر آفتاب‌زدگی می‌باشد به همین دلیل معمولاً در لیزرهایی که تا به حالت استفاده شده کارمایه دستگاه پایین‌تر از حد اقتضا تعیین می‌گردد که عدم موفقیت را دربی خواهد داشت و حاجت به جلسات زیادتر را پدید می‌آورد. لیزرهای دایود بیشترین تعداد جلسات را در بین لیزرها دارا می‌باشند.

متأسفانه این اتحاد در اکثر سیستم‌های لیزر شامل الکس، اندی یگ و دایود رایج است. موها پس از درمان از واضح نرفته و به دلیل آسیب به ریشه مو تبدیل به موهای نازک و کرکی می‌شوند که در جهاز الکس کوترا علاوه بر اینکه ریشه مو کاملاً از واضح می‌رود، از این لیزر می‌توان جهت دوا موهای نازک و کرکی هم استفاده کرد و تأثیرات شگفت‌انگیز آن را نظاره کرد.

امکان درمان بر روی پوست‌های بسیار روشن مانند اروپایی‌ها با اکثر لیزرها حاضر می‌باشد. درصورتی‌که رنگ‌های تیره‌تر مانند فام پوست آدمی ایران که معمولاً گندمی یا سبزه می‌باش، لیزر الکس کوترا مناسب می‌باشد. الکس خنک بهترین انتخاب درمان برای پوست‌های تایپ 3 و 4 که اکثر عوام ایران را شامل می‌شود. لیزر ان دی اگ به‌علت انواع پوستی تیره استفاده می‌شود؛ اما در سیستم‌های معمول به دلیل نداشتن پالس حقیقی جواب گیری با ان دیاگ تا امروز در ایران رضایت بخش نبوده است. لیزر کوترا با داشتن گواهی ثبت اختراع ان دیاگ با پالس حقیقی در کاینات این امکان را می‌دهد که انواع متنوع پوستی حتی تیره‌ترین پوست‌ها از این دستگاه جواب فوق‌العاده رضایت‌بخش دریافت کنند.

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد